Final del Casal d'estiu 2013 -Primària i ESO

Els nens i nenes del casal d'estiu hem assistit com a jurat popular en el judici que s'ha celebrat al poliesportiu per aclarir el misteriós cas que hem estat investigant durant tot el casal. Finalment, com sospitàvem, ja hem trobat la culpable que volia fer negocis amb els patis de l'escola enganyant-nos a tots plegats.
A continuació podeu veure algunes imatges del judici i de les últimes activitats del casal.
Que passeu unes molt bones vacances d'estiu!

Que passeu unes molt bones vacances d'estiu!