Alumnes a la Incubadora del Tecnocampus

Alumnes de Batxillerat d'Emprenedoria i d'Innovació a la Incubadora del Tecnocampus.
El dimarts 15 d’octubre al matí varem anar amb els alumnes de l’optativa d’Emprenedoria i d’Innovació de 2n. de Batxillerat a visitar la Incubadora del Tecnocampus. Ens va atendre l’Antònia González, Product Manager de Serveis Empresarials, primer a l’Innolab (espai creat i dissenyat per facilitar la creativitat, el treball multidisciplinar  i també cooperatiu),  on ens va explicar quina és la funció que té la Incubadora dins l’ecosistema emprenedor del Tecnocampus. Ens va comentar des dels requisits per entrar-hi fins l’impacte que ha de tenir en el territori cadascuna de les empreses instal.lades, no només a la Incubadora sinó també en el parc tecnològic.  També va comentar  la importància d’estar en un espai compartit, com l’Open Space o el nou espai del Business Landing, on es facilita l’externalització dels serveis i productes, per exemple,  cap al mercat americà, a través de Miami.

Abans de fer la visita a la Incubadora, ens va exposar quines empreses hi són instal·lades actualment, i en va destacar unes quantes, com per exemple: Verkami, Codetickets,  Dolores Entertainment,  Minoryx, Reinforcement of Football, totes elles de sectors ben diferents.
I finalment, la visita a la Incubadora, on els alumnes varen poder veure, en viu i en directe, totes i cadascuna de les empreses que abans havien estat comentant.  L’espai és molt atractiu, i pots veure quins són els productes i serveis que ofereixen les empreses i també com estan treballant en cadascun dels seus despatxos.
Gràcies a l’Antònia i al Tecnocampus per donar l’oportunitat de poder viure de primera mà la Incubadora.