:: Ens presentem a un càsting pel programa "Fish & Chips"!!!

Uns quants alumnes de 6è es van presentar, ahir dilluns, a un càsting per a participar al programa d'anglès de TV3 "Fish & Chips". Per la majoria dels nostres 10 valents i valentes era la primera vegada que es presentaven a un programa de televisió, i a més, en anglès! La prova va consistir en una presentació personal, alguns jocs del mateix programa, i una prova de nivell. Estaven foça nerviosos i nervioses, però ho van fer molt bé! Si hi ha sort, i els seleccionen, tot 6è anirà a la gravació del programa, a TV3! Ho sabrem en unes setmanes. Molt bona feina, i molta sort!!!