Ens visiten dues waterpolistes olímpiques

El dilluns 14 d'octubre van visitar-no les medallistes olímpiques i mundials Ona Meseguer i Marta Bach. Ambdues han participat dels èxits de la selecció estatal femenina: or mundial a Barcelona  2013 i plata olímpica a Londres 2012.
L'activitat estava englobada dins l'optativa d'esports de 4t d'ESO i els alumnes de l'assignatura els havíen preparat una entrevista.
També van assistir a l'acte els alumnes de GM CAFEM i els de 1r GS AFE.
En acabar la xerrada, els alumnes van poder fotografiar-se amb les waterpolistes i les seves medalles.

També van assistir a l'acte els alumnes de GM CAFEM i els de 1r GS AFE.