:: Xerrada del president de Microsoft Internacional

Aquest dijous dia 17 d'octubre els alumnes de GD DAM van assistir a la conferència " INNOVAR para liderar el cambio tecnológico" organitzada per Microsoft amb col·laboració amb la UPC.

El ponent, Jean-Philippe Courtois, president de Microsoft Internacional, ha destacat les oportunitats que ofereixen les eines tecnològiques per la innovació. Després de la conferència, s'ha presentat l'eina AppStudio, una plataforma que permet desenvolupar aplicacions per Windows Phone d'una forma senzilla i que ha estat desenvolupada a partir d'una eina creada per uns emprenedors de la Universitat de Sevilla. A continuació Sonia Marzo, responsable d'emprenedors i centres d'innovació de Microsoft Iberia ha detallat als estudiants el nou programa per a persones emprenedores Microsoft Ventures i el cas d'èxit d'un emprenedor a través d'aquest programa.