:: Alumnes de 6è seleccionats per gravar un programa de Fish & Chips

Doncs síííí!! Ho hem aconseguit!!! Ens han seleccionat per gravar un programa de "Fish & Chips", a TV3! Estem molt contents i contentes! Gràcies a la bona feina feta pels 10 nois i noies de 6è que es van presentar al càsting, fa unes 3 setmanes.
Així, doncs, el proper dia 22 de novembre, tots els alumnes de 6è anirem a la gravació del programa, a animar i a fer costat als 3 concursants que representaran l'escola. Molts ànims!!!