Inscripcions obertes a les XVIII Jornades de Futbol Solidari

El proper cap de setmana del 21 i 22 de desembre se celebraran les XVIII Jornades de Futbol Solidari. Durant tot el cap de setmana es realitzaran partits de futbol amb la finalitat de recollir diners pel projecte de l'associació d'Amics de l'Escola Pia al Senegal d'instal.lació d'un sistema de reg gota a gota en el Centre de Promoció Agrària de M'Lomp.
Requisits previs per poder jugar:
Cada equip ha d'estar format entre 6 i 8 jugadors.
Cada jugador necessita un mínim de 5 patrocinadors
Cada patrocinador aporta un mínim d'1€, per tant, per jugar es necessita un mínim de 5€ per jugador.
En la lliga professional, cada equip ha d'aportar 65€
Cada jugador pot estar a un màxim de 2 equips diferents (aportant la quantitat mínima a cada equip)

Esforça't a trobar molts patrocinadors perquè hi haurà premi per als dos equips que aconsegueixin recollir més diners.

INSCRIPCIONS:

Termini d'inscripció : divendres 13 de desembre
La inscripció es farà en línia a l'enllaç que trobareu disponible a la pàgina web de l'Erol: www.esplaierol.org

Requisits previs per poder jugar:
Cada equip ha d'estar format entre 6 i 8 jugadors.
Cada jugador necessita un mínim de 5 patrocinadors
En la lliga professional, cada equip ha d'aportar 65€