XIVa. Jornada de Donació de Sant - 7 de novembre

Des del BANC DE SANG i TEIXITS ens han felicitat, doncs enguany ha sigut una de les Campanyes amb més participació de la nostra Comunitat Educativa (alumnes-majors de 18 anys-, pares i mares, professorat i altre personal del centre).
L'any vinent la nostra escola tornarà a participar en aquesta Campanya de conscienciació dels valors de la solidaritat i altruisme que comporta la donació de sang, i intentarem millorar-ne els resultats.
En nom de totes les persones que necessiten sang, MOLTES GRÀCIES DONANT !!

En nom de totes les persones que necessiten sang, MOLTES GRÀCIES DONANT !!