Felicitem l'Escola Pia del Senegal pels seu 50è aniversari

Aquest any, l'Escola Pia del Senegal celebra 50 anys. I els nens i nenes de primària els hem volgut felicitar. És per això que una de les activitats que vam fer per Sant Josep de Calassanç va ser confeccionar un petit detallet per aquests companys del Senegal. Així doncs, de 1r a 4t, ens vam barrejar i vam fer grups amb un de cada curs. Cada grup va fer un punt de llibre decorat de maneres diverses, i ens han quedat xulíssims! Els tenim exposats a la recepció de la Plaça, i d'aquí uns dies els enviarem al Senegal perquè tinguin un regal i una felicitació de part dels seus amics i companys de l'Escola Pia Santa Anna, a Mataró. Aquí us ensenyem una mica el procés i el resultat final.