DENIP 2014: I have a dream...

Hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, el DENIP. Ha estat una gran trobada emotiva i alegre, amb música i molta pau, però també plena de reflexions i compromís.
Els globus blancs i els missatges de pau han fet de sostre a una Plaça de Santa Anna plena a vessar, amb més de 2.500 persones entre alumnes, professorat i altres col.laboradors que ens van acompanyar.
Estem contents de dedicar un dia especial a la reflexió sobre la pau i la justícia, així com recordar a personatges tan dignes i rellevants com Gandhi, Luther King o Mandela. Això ens fa més forts per no perdre de vista que el més important és practicar-ho cada dia i ser millors persones.