Ruta literària a Sinera

El proppassat dimarts els alumnes de la variable de llengua catalana de 1r d'E.S.O. varen fer una Ruta Literària per Sinera, recordant i evocant l'obra de Salvador Espriu, poeta nacional de Catalunya. Recorregueren els indrets més representatius com el cementiri, el Passeig de la Pietat, la Plaça Salvador Espriu, l'Estudi de Pilots, la casa de la família Espriu, el port i la platja...tot explicant anèctodes, analitzant dades i llegint part de l'obra de l'insigne poeta del qual s'acaba de celebrar el centenari del seu naixement.