Alumnes de l'escola són guardonats en els Premis de Recerca Jove

Dissabte 8 de març, es van lliurar els premis de Recerca Jove 2013 a l'Auditori de Barcelona. I estem d'enhorabona perquè quatre exalumnes nostres han estat guardonats pels seus Treballs de Recerca realitzats durant el curs passat.
En primer lloc, Pol Castellà i Salva Rodríguez van rebre el premi pel seu treball re-Inventing Thermomix. Aquest treball, tutoritzat per Carles Cordón, presenta un prototip de màquina capaç de cuinar de forma totalment automàtica i que millora aspectes del disseny actual.
D'altra banda, tenim la parella formada per en Marc Bosch i en Javier Gil que van ser guardonats pel treball Evolució als mars. Efecte de la variació de pH i temperatura sobre el creixement i desenvolupament dels pòlips d'una població de Cotylorhiza tuberculata. Tutoritzats per Marta Mons i Núria Benaiges, aquest treball comprova, entre d'altres paràmetres, si la variació del pH o de la temperatura pot tenir algun efecte sobre la producció de meduses.

Els Premis Recerca Jove, antigament coneguts com a Premis CIRIT i que pretenen fomentar l'esperit científic del jovent, són molt prestigiosos i és per això que hi concursen centenars de treballs que provenen de centres de tot Catalunya.

Enhorabona als alumnes i tutors per la feina ben feta!

Enhorabona als alumnes i tutors per la feina ben feta!