El pobre Carnestoltes s'acaba de morir

Després d'una setmana de disbauxa, disfresses, balls i sabates desaparellades, avui ens toca dir adéu al rei Carnestoltes. Avui, a les 12 del migdia, tots els alumnes de primària ens hem reunit amb molts plors i llàgrimes per acomiadar-nos d'en Carnestoltes. Els alumnes de 6è han llegit el seu testament i després hem fet la cremada del rei del Carnaval. Finalment, i entre molts crits, hem rebut la Vella Quaresma, que ens ha demanat que cada divendres li tallem una pota. Ara toquen set setmanes de bondat.