Guardonats ens els premis de Clipmetratges de Mans Unides

Aquest any hem tornat a participar en el concurs de clipmetratges de Mans Unides i de nou un grup d’alumnes de l'escola, en Víctor Albero, en Ton Carbonell i la Mireia Yáñez, han estat guardonats amb el quart premi del jurat en la categoria escoles amb el clip Compartir?
Igualment, les alumnes Laia Altaba, Carlota Majó i Rosa Maria Bóveda han estat finalistes en la categoria general amb el clipmetratge Con la comida no se juega.

Si voleu veure els vídeos, cliqueu aquí.

Si voleu veure els vídeos, cliqueu aquí.