Cloenda de la campanya Dit i Gest

Una campanya de salut i solidaritat mobilitza l'escola Santa Anna

Durant la primera setmana d'abril, Santa Anna es va mobilitzar per aconseguir que la campanya Dit i Gest, tal i com ells l'han anomenat, fos un èxit. Ja feia mesos que hi treballaven, però s'ha demostrat que han aconseguit superar les expectatives inicials.

Dit i Gest és una campanya que barreja salut i solidaritat. Amb el suport tècnic de l'empresa Dry Blood Screening i el voluntariat d'infermeria del Tecnocampus, més de mig miler d'alumnes voluntaris s'han extret una gota de sang que serà analitzada per tal d'evitar malalties relacionades amb els triglicèrids o el colesterol. Gràcies als donatius i a l'ajut econòmic d'empreses patrocinadores del nostre entorn, s'han aconseguit uns diners que serviran per finançar la instal·lació d’un sistema de reg gota a gota per a l’Escola Pia del Senegal.

Aquesta setmana saludable amb finalitats solidàries va acabar dissabte 5 amb una jornada compartida per a tota la comunitat educativa (alumnat, famílies i personal de l'escola). Es van fer activitats esportives de bicicleta, curses, futbol sala i esgrima i, per aquells que no volien fer esport, es van organitzar tallers de cuina saludable i nutrició.

L'escola vol agrair la participació i la implicació de l'alumnat, de les famílies i de l'AMPA per haver aconseguit que Dit i Gest s'hagi convertit en una campanya d'èxit.

Salut!

Si voleu veure els àlbums fotogràfics d'aquests dies, cliqueu a les fotos següents:

Jornada Compartida: Tast d'arròs i Llagurt
Dit i Gest: 4 d'abril