Som centre examinador de Cambridge

La Universitat de Cambridge ha seleccionat la nostra escola com a centre examinador dels seus certificats d'anglès. Així doncs, els exàmens del KET, PET i First que fins ara es feien a Barcelona, a partir d'ara es faran a Santa Anna i d'aquesta manera ens convertim en el centre examinador de referència de la nostra zona.
Aquest cap de setmana passat ja hi va haver el primer examen a l'edifici de Mar. Divendres 21 i dissabte 22, quaranta-tres alumnes de batxillerat es van presentar als exàmens del First Certificate. Durant aquests dos dies, els alumnes van haver de demostrar el seu domini de l'anglès oral, escrit i domini de la gramàtica.

La propera convocatòria d'exàmens es farà el 24 de maig per a tots aquells alumnes de Primària que vulguin obtenir el certificat de la prova Young Learners, en les seves modalitats Starters, Movers i Flyers. La darrera convocatòria d'aquest curs serà el 31 de maig en què s'examinaran els alumnes d'ESO en les proves del KET i el PET.