Alumnes representants a la V Mostra Eureka de Treballs de Recerca

El passat divendres 25 d’abril es va celebrar la V Mostra Eureka de Treballs de Recerca de Ciències Socials i Humanitats a la Biblioteca Pompeu Fabra. Els organitzadors estaven molt contents de poder celebrar aquesta edició ja que això significa la consolidació de la Mostra. 

Vam tenir dos grups representants de la nostra escola. Per una banda, teníem la Maria Ventura, amb la presentació oral del seu treball Neuromàrqueting, la clau del consum. Aquest treball, tutoritzat per la Maite Núñez, parla de la tècnica del neuromàrqueting que recull els coneixements que avui en dia ens aporta la neurociència sobre l’acte de compra. Conté una part teòrica que recull la contribució de diferents disciplines i una part experimental on es descriuen diferents activitats experimentals que permeten verificar les hipòtesis formulades. 

D’altra banda, teníem el grup format per la Laia Altaba i l’Anna Gelabert amb el seu treball audiovisual Open Innovation, obrir-se per créixer, tutoritzat per l’Estel Paloma. És un treball experimental, on fan una extrapolació del model de gestió de la innovació de Henry Chesbrough aplicat a dues empreses del Tecnocampus.


Aquest any la imatge corporativa de la Mostra, com el cartell i els diplomes, es va encarregar a la nostra escola. Les alumnes guanyadores del cartell van ser la Núria Cintero i la Maria Capdevila, tutoritzades per en Josep Maria Codina.


Aquí teniu el vídeo que van presentar la Laia i l'Anna:






I el reportatge del canal m1tv:


El passat divendres 25 d’abril es va celebrar la V Mostra Eureka de Treballs de Recerca de Ciències Socials i Humanitats a la Biblioteca Pompeu Fabra. Els organitzadors estaven molt contents de poder celebrar aquesta edició ja que això significa la consolidació de la Mostra. 

Vam tenir dos grups representants de la nostra escola. Per una banda, teníem la Maria Ventura, amb la presentació oral del seu treball Neuromàrqueting, la clau del consum. Aquest treball, tutoritzat per la Maite Núñez, parla de la tècnica del neuromàrqueting que recull els coneixements que avui en dia ens aporta la neurociència sobre l’acte de compra. Conté una part teòrica que recull la contribució de diferents disciplines i una part experimental on es descriuen diferents activitats experimentals que permeten verificar les hipòtesis formulades. 

D’altra banda, teníem el grup format per la Laia Altaba i l’Anna Gelabert amb el seu treball audiovisual Open Innovation, obrir-se per créixer, tutoritzat per l’Estel Paloma. És un treball experimental, on fan una extrapolació del model de gestió de la innovació de Henry Chesbrough aplicat a dues empreses del Tecnocampus.


Aquest any la imatge corporativa de la Mostra, com el cartell i els diplomes, es va encarregar a la nostra escola. Les alumnes guanyadores del cartell van ser la Núria Cintero i la Maria Capdevila, tutoritzades per en Josep Maria Codina.


Aquí teniu el vídeo que van presentar la Laia i l'Anna:






I el reportatge del canal m1tv: