Els elèctrics juguen per aprendre a emprendre

El passat dimecres 2 d'abril, els alumnes del CFGM Elèctric de segon curs vam fer un taller amb el propietari de l'empresa Lu2, una empresa dedicada a la venda dels els millors jocs de taula del món.

Són jocs que diverteixen i eduquen, jocs ben dissenyats i fets amb materials de qualitat, jocs que estimulen la intel·ligència i la relació entre persones de qualsevol edat. 0% de piles, 0% de pantalles i un 100% de diversió. Per gaudir de l’experiència del joc de taula sense interferències.

A la seva pàgina web també parlen de nosaltres!www.lu2.cat

A la seva pàgina web també parlen de nosaltres!www.lu2.cat