Èxit de la campanya Dit i Gest

Dimarts va començar la campanya d'extraccions de mostres de sang a l'edifici de Mar. I la veritat és que la rebuda va ser immillorable: només durant aquesta primera jornada es van recollir un total de 233 mostres dels alumnes d'ESO i Cicles. Dimecres era el torn de batxillerat i, segons paraules textuals de l'organitzador Jordi Martí, va ser «una bogeria». Es van recollir 311 mostres més que s'han de sumar a les del dia anterior.

Moltes gràcies a tots els voluntaris, infermeres i, per descomptat, alumnes i professors per fer que aquesta campanya de salut i solidaritat sigui un èxit. I com sabeu, encara no s'ha acabat... Demà ens veiem a la Jornada Compartida!