Exposició del Certamen de les Arts

El dia de Sant Jordi a les 7 de la tarda us esperem a la inauguració de l'exposició del Certamen de les Arts a l'Ateneu de la Fundació Iluro. Podreu veure totes les obres premiades al Certamen d'aquest any a més d'altres obres destacables dels nostres alumnes. Amenitzarem la inauguració amb una mica de concert amb tres peces de l'Orquestra de Mar i altres peces de diversos autors i intèrprets. L'exposició es podrà veure del 23 d'abril fins al diumenge 18 de maig.

El que durant 30 anys van ser els Jocs Florals de l'escola, des de fa ja una quinzena d'anys s'han convertit en el Certamen de les Arts, una celebració en què premiem les obres artístiques dels nostres alumnes d'ESO i batxillerat durant el matí de la Diada de Sant Jordi. Es premien –en les categories de primer cicle d'ESO, segon cicle d'ESO i batxillerat– obres de totes les disciplines artístiques: obres literàries (prosa i poesia), arts plàstiques, arts visuals i música.