Bon dia, esmorzem?

Aquest és el nom del taller en que han participat els alumnes de l'optativa de naturals de 3r d'ESO aquest divendres 9 de maig. L'objectiu: conscienciar els alumnes de la importància de l'esmorzar en el conjunt de la dieta i saber com ha de ser un esmorzar complet. La Sra. Carmen Ferrer, professora de nutrició de la Facultat de Ciències de la Salut de Blanquerna ens ha fet una explicació sobre l'esmorzar que ens convé basat en làctics, cereals i fruita. A continuació hem pogut degustar tot allò que ens ha suggerit.
El taller l'organitza l'Àrea de salut de l'Ajuntament de Mataró en col.laboració amb la Facultat de Ciències de la Salut de Blanquerna i diversos patrocinadors.