Cambridge Exams a 4t i 6è de primària.

El passat dissabte 24 de maig, els alumnes de 4t i 6è que s'hi havien inscrit, van fer els exàmens oficials YLE (Young Learners Exams) de Cambridge, en les seves modalitats d'Starters, Movers i Flyers. Una trentena de nois i noies de la nostra escola, més també un grupet de l'escola Divina Providència, es van enfrontar a les tres proves que constava l'examen: speaking, listening & reading. Una bona manera de medir el nivell de la llengua anglesa i tenir un diploma que acredita el coneixement d'aquesta llengua.