Fabriquem Bacteris Fluorescents

Els alumnes de la matèria específica de biologia-geologia de 4t d'ESO, han aconseguit que uns bacteris fabriquin una proteïna fluorescent amb l'ajuda de tècniques d'enginyeria genètica. Ho han aconseguit al laboratori de l'escola de Mar, dirigits per un equip de científics de l'empresa Biocomunica't. En aquest taller que ha tingut lloc els dies 8 i 9 de maig, també han repassat diferents conceptes de genètica explicats a l'aula i han pogut utilitzar tènciques, aparells i estris propis d'aquest camp de la biologia.