I que n'hi ha de coses a Mercabarna! Els de 4t hi hem anat.

Donat que estem treballant el tema de l'alimentació, els passats dimecres i divendres, els nens i nenes de 4t de primària vam anar a visitar Mercabarna, un mercat molt gran on s'hi poden trobar fruites i verdures d'arreu del món. Vam fer un taller, i una llarga i complerta visita per algunes de les naus del mercat. Després vam poder tastar unes quantes fruites i hostalisses, i conèixer el seu nom, colors i forma. Algunes ben sorprenents, de veritat! A l'hora de dinar vam començar per una variada amanida, amb productes de Mercabarna, i vam acabar amb una broqueta de fruites ben sucoses. Ens va agradar molt la visita, pel que vam aprendre, i per la bossa de patates que ens van regalar.
Més informació al blog de 4t.

Més informació al blog de 4t.