Jornada d'Esport i Convivència de 6è

Cada any, l'Escola Pia de Catalunya organitza una jornada amb tots els alumnes de 6è de primària. Una jornada per conèixer companys de les altres escoles pies, per fer amics, tot fent esport i activitats de lleure. Així, doncs, avui divendres 16 de maig, hem celebrat aquesta fantàstica diada, a Olot. Hem fet esports (futbol, bàsquet, rugby, atletisme, bicicleta, waterpolo, ...), però també hem ballat hip-hop, hem fet una cursa d'orientació, un taller de circ, i d'altres. Com a cloenda, hem gaudit d'un magnífic espectacle de patinatge artístic. Tot plegat, això, un bon dia d'esports i convivència.