Alumnes de 3r d'ESO a la final del projecte Start-Up School

El passat 26 de maig, quatre alumnes de 3r d'ESO, en Pau Masip, en Pol Ramon, en Joan Simó i en Marc Teixidó –tres d'ells de l'optativa d'Emprenedoria– van ser a la final del programa de mentoria "Start-Up School" de la Fundació Escola d'Emprenedors. Des del mes de març estaven treballant intensament per presentar un Business Plan en anglès i defensar-lo públicament.

Per arribar fins a la final, van haver de passar dues seleccions: la primera, contra 76 projectes de diferents escoles de l'àrea metrolpolitana de Barcelona; la segona, contra 38 projectes i davant d'un jurat compost per representants de la Fundació Escola d'Emprenedors, Barcelona Activa i Barcelona Loves Entrepeneurs que els van escollir per passar a la final del 26 de maig. En aquesta final a nou, van tornar a presentar el projecte en anglès davant d'un jurat de 40 persones del món emprenedor, universitari, inversor, empresarial i investigador.

El projecte anomenat WIPI consisteix a imprimir des de qualsevol dispositiu sense necessitat d'una impressora. Potser sembla una idea boja, però és possible!

El programa ofereix un mentor als equips participants per tal que els ajudi a desenvolupar el Business Plan. En aquest cas, la mentora va ser la Mercè Santos, enginyera industrial d'ABB.

La final va ser molt disputada i WIPI va quedar en una meritòria quarta posició. Cal remarcar que eren els més petits dels que exposaven.

Hem de felicitar l'equip per tot l'esforç que ha fet per arribar a la final i per totes les hores que hi ha dedicat, i encoratjar-los a continuar treballant en aquest o en d'altres projectes que els serveixi per desenvolupar la creativitat i poder-la transformar en innovació.

Cal agrair, també, la col·laboració de l'Anna Aldomà de l'àmbit d'anglès, que ha estat fonamental per a l'exposició oral del projecte.

Endavant WIPI!

Per saber-ne més cliqueu aquí.

Endavant WIPI!

Per saber-ne més cliqueu aquí.