La fam no fa vacances

El 14 de juny fem la Festa de l'Escola i, aquest any, des de pastoral hem volgut introduir-hi la solidaritat.

És per això que situarem un espai de recollida d'aliments per a la campanya "La fam no fa vacances" de la Fundació Banc dels Aliments.

A part de la recollida del dia 14, ja des del dimarts 10 hi haurà una caixa a les recepcions dels tres edificis per anar-hi posant les aportacions d'aliments de les famílies.

Els aliments que es poden portar són: llet, galetes, llaunes de conserves de peix, oli i llegums cuits.

El Banc dels Aliments ens ha subratllat la necessitat que tenen de recollir menjar per la gran demanda de moltes famílies que realment ho necessiten. Per aquest motiu, us animem a participar-hi.

Moltes gràcies!

Moltes gràcies!