L'escola signa un conveni amb Jalpí Aventura

Dijous 19 de juny, David Gallemí,  director gerent d'Escola Pia Santa Anna de Mataró, i Josep Comas, gerent d'Aventura Parc Jalpí, van signar un conveni  per formalitzar una relació de col·laboració que ja porta alguns anys en marxa.

A través d'aquest conveni acordem informar-nos i promocionar mútuament les activitats que duem a terme, participar en la formació pràctica dels alumnes de formació professional de la nostra escola, col·laborar en la formació contínua dels treballadors i facilitar l'accés a l'agència de col·locació de l'escola.