Quatre alumnes de batxillerat han estat distingits a les PAU

Enguany, la totalitat dels 197 alumnes de l'escola que s'han presentat a les PAU, han aprovat les proves.
Els alumnes Gerard Casas, Andrea López, Júlia Saez i Carla Samón han estat distingits a les proves de selectivitat d'aquest any. Les distincions s'assignen a tots aquells alumnes de Catalunya que assoleixen un 9.00 o més punts a la fase general de les PAU. Enguany, 323 alumnes d'un total de 26148 presentats a les PAU a tot Catalunya han obtingut aquesta menció especial. A la nostra escola han estat 4 de 197 presentats, la qual cosa representa un percentatge notòriament més important que el total de Catalunya.
Aquests 323 joves reberan el proper 21 de juliol a Barcelona en acte solemne les distincions de mans de persones que representeran el Govern de la Generalitat de Catalunya.

Felicitats als alumnes que han aconseguit la distinció i a tots els alumnes que han assolit els seus objectius.