Quatre alumnes reben la Distinció PAU 2014

Ahir, 21 de juny, es va celebrar l'acte del lliurament de distincions PAU 2014 a L'Auditori de Barcelona.
 Es concedeix la Distinció de les PAU a tots els estudiants de Catalunya que en la convocatòria del mes de juny han obtingut una qualificació de les proves d'accés a la universitat igual o superior a 9.
 Enguany, 323 alumnes d'un total de 26148 de tot Catalunya, han obtingut aquestes qualificacions i, entre aquests, hi trobem 4 alumnes de la nostra escola: en Gerard Casas, l'Andrea López, la Júlia Saez i la Carla Samón.
L'acte solemne va ser presidit pel Conseller d'Economia i Coneixement el Molt Honorable Andreu Mas-Colell.

Enhorabona als alumnes, a les eves famílies i a l'escola!

Enhorabona als alumnes, a les eves famílies i a l'escola!