Canta amb nosaltres! - Extraescolars de CORAL

Aquest any hem iniciat una extraescolar dedicada al món de la coral. L’objectiu és que l’alumnat aprengui a cantar dins d’un entorn de valors que els ajudi a créixer i a respectar-se sabent que formen part d’un grup. A més, es vol incentivar el compromís i l’amor per la música.

L’encarregada de donar vida a aquest cor és la Georgina Blanch, una de les veus referents de la música local d’avui dia.

Encara hi ha places disponibles! Us animem a participar-hi!!

Aquí teniu un vídeo on podeu veure un exemple del que han estat fent aquests dies:

Encara hi ha places disponibles! Us animem a participar-hi!!