Sortides de castanyada a Primària

Un any més, els nens i nenes de 3r a 6è hem marxat d'excursió el dia de la Castanyada. Els alumnes de Cicle Mitjà han anat a passar el dia a Santa Maria de Palautordera, els de Superior, al Corredor i alguns alumnes també han anat al Parc de l'Antic Escorxador i a la Biblioteca Antoni Comas. Ha estat un dia per passejar, jugar amb companys i companyes i, com no, gaudir de la muntanya. Us en deixem algunes fotos. La setmana vinent es podran veure més imatges de les sortides als blocs de cada curs.