TEAM BUILDING per alumnes de CFGS Animació Esportiva

Dins del marc del crèdit i dinàmica de grups, els alumnes del CFGS d'Animació i conducció de grups han participat en les primeres activitats Team Building. Són unes activitats en equips que van més enllà del divertiment i que permeten la cohesió del grup, es treballa conjuntament i s'aprèn a posar-se d'acord per assolir un objectiu comú.
L'entorn i la bona predisposició de tot l'alumnat van permetre compartir i conèixer més intensament les emocions de tots plegats en aquest inici de curs. Sempre hi ha lloc per activitats de recreació, comunicació i resolució de conflictes en els continguts acadèmics, però més encara per a tècnics que en un futur mostraran les seves competències a altres persones.
Ànims a tothom!
Xevi Ordoñez i Canals