Aina Deus i Marina Vallmajor guardonades del concurs EIDÉA

El passat dijous 16 d’octubre,  les exalumnes Aina Deus i Marina Vallmajor varen ser guardonades amb el 3r Premi de la modalitat cientificotecnològica de la XI edició del concurs EIDÉA pel seu treball de recerca  “El misteri d’un triangle: son, personalitat i memòria” tutorat per Rosa Gil.

En el moment del lliurament, el jurat va fer constar el gran interès del tema tant per la seva aplicació en el camp de l’aprenentatge com per la dificultat que comporta el desenvolupament del tema, tenint en compte que hi ha pocs estudis al respecte i encara menys que relacionin el tres paràmetres: son, personalitat  i memòria.

Durant la seva intervenció, l'Aina i la Marina varen transmetre rigurositat però també il•lusió, encomanant interès pel tema  a tots els presents.

Moltes felicitats Aina i Marina !!!

Moltes felicitats Aina i Marina !!!