Campanya solidària "Que no falte de nada"

Aquest curs, l'Escola Pia Santa Anna de Mataró torna a col•laborar amb l'acció solidària i social “Que no falte de nada”. El projecte ja fa 7 anys que és ben viu i això és gràcies a la il•lusió i bona feina d'un pare de la nostra escola, en Lluís Messeguer.

Es tracta d'una iniciativa que, sota el lema “Un regal, un somriure”, porta felicitat i alegria a milers de nens i nenes malalts i sense recursos. Més de 100 empreses i entitats ja participen i col•laboren en el projecte “Que no falte de nada”.

En aquesta ocasió, apadrina la campanya el pilot català de motociclisme i actual campió del món de MotoGP, Marc Màrquez. L’any passat va ser el jugador blaugrana Andrés Iniesta qui va cedir la seva imatge per aconseguir el màxim nombre de joguines i regals que posteriorment es van repartir a l’hospital i a centres socials i d’acollida de la ciutat de Mataró. A més, van arribar a altres llocs tan variats com Barcelona, Madrid, Saragossa, Màlaga, Alacant, Santa Marta (Colòmbia) i el Senegal.

El Nadal de 2013 es van assolir més de 20.000 regals i joguines. Tot un èxit! Aquest any el volem igualar i, si pot ser, superar.

La campanya a la nostra escola es durà a terme del 4 al 28 de novembre i es coordinarà des del equips de pastoral de Torrent, Plaça i Mar conjuntament amb els voluntaris de batxillerat.

Per aquelles famílies que hi vulgueu col•laborar, és molt senzill! Es tracta de comprar un regal pensat per a nens i nenes de 0 a 17 anys. També demanem que es faci ressò de la campanya a familiars, amics, entitats i empreses. Els interessats podeu visitar el web www.quenofaltedenada.org o la pàgina de facebook amb el mateix nom.

Moltes gràcies per la vostra implicació i … QUE NO FALTE DE NADA!

Equip de pastoral

Moltes gràcies per la vostra implicació i … QUE NO FALTE DE NADA!

Equip de pastoral