Extraescolar de running per a familiars i amics

Benvolgudes famílies i amics de l'escola,

Us convidem a participar de la nova extraescolar de running per a pares, mares i familiars.

Us adjuntem el full amb la informació completa i us convidem a venir a provar-ho els dies 17, 19, 24 o 26 de novembre, a les 20h a Santa Anna Mar, on ens canviarem i iniciarem l'activitat. INFORMACIÓ

Us fem arribar el següent enllaç per si hi esteu interessats, us hi voleu inscriure o bé fer alguna proposta.
ENLLAÇ INSCRIPCIÓ I PROPOSTES (CLIC)

Tan sols cal portar: vambes per córrer, roba còmoda i qui vulgui material per dutxar-se després de l'activitat.

Esperem que us engresqueu a participar-hi!

Benvolgudes famílies i amics de l'escola,

ENLLAÇ INSCRIPCIÓ I PROPOSTES (CLIC)

Esperem que us engresqueu a participar-hi!