Primer test de la temporada dels triatletes de l'escola

L'equip de triatló de l'escola va realitzar un primer test simulant una competició. Aquest test s'iniciava amb la modalitat bike indoor on els nois i noies havien de completar un recorregut amb bicicletes d'spinning. Tot seguit, realitzaven un circuit de cursa a peu pel passeig marítim i, finalment, havien de fer distància a la piscina olímpica del Centre Natació Mataró.

L'objectiu del test és simular les futures competicions que els nostres nois i noies realitzaran durant aquest curs escolar.

Us animem a venir a practicar aquesta activitat extraescolar oberta per als alumnes des de 5è de primària fins a Batxillerat!