Signatura de conveni de col·laboració amb FAGEM

Aquest matí la Sra. Roser Moré, presidenta de la Federació d’Associacions i Gremis Empresarials del Maresme, i el Sr. David Gallemí, director gerent de l’Escola Pia Mataró, han signat un conveni de col•laboració entre les dues entitats.

FAGEM aglutina un nombre molt important d’associacions i empreses del Maresme de diferents sectors. A més d’aquesta funció de col•laboració mútua entre els associats, és molt important la tasca d’interlocució entre el món empresarial i les administracions, els agents socials i la ciutadania en general.

L’escola fa temps que hi col•labora cedint alumnes de pràctiques a la mateixa Federació i a empreses associades.

Des fa anys disposem de borsa de treball per als nostres alumnes, i són moltes les entitats que hi confien.

Aquest serveis s’ha ampliat, atès que disposem de fa dos anys d’una agència de col•locació homologada pel Servei d’Ocupació de Catalunya que atén persones de molts diferents perfils laborals.

Aquest conveni permetrà ampliar el ventall de possibilitats, des d’orientar persones desocupades o que vulguin millorar la seva situació laboral fins a estendre la recerca d’ofertes laborals.

De la mateixa manera, en la línia de col•laboració mútua, ambdues entitats es comprometen a fer difusió de les activitats públiques (conferències, debats, taules rodones, cursets, xerrades...) que organitzin.