Vídeo "El Cor de La Marató batega a l'escola"

Sí, el Cor de La Marató ja ha bategat a la nostra escola. I perquè seguís amb força i no defallís, a secundària vam preparar tot un seguit d'activitats.

Ja vam començar fa dues setmanes amb les xerrades informatives a càrrec d'estudiants de medicina, que van continuar els propers dies. A més, per motivar-nos a primera hora del matí, només entrar a l'escola la música del disc de La Marató omplia els passadissos i les aules.

Les activitats van acabar el divendres dia 12. Aquest dia, durant les hores d’esbarjo, els alumnes van fer actuacions musicals o de ball repartits pels passadissos de l’escola. A més, es va penjar El Cor de la Marató al vestíbul de l’edifici. L’objectiu era que, a canvi d’un donatiu, es donava als participants un gomet vermell per tal d’omplir el Cor.

Totes aquestes activitats van ser un èxit i amb les aportacions de tots vam aconseguir un Cor ben vermell i vam poder contribuir amb el nostre granet de sorra a la investigació científica de les malalties del cor.

La recaptació total va ser de 511,67€. Moltes gràcies a tots per la vostra solidaritat!