El Futbol Solidari supera totes les expectatives

Després de la ressaca d’aquest cap de setmana tan intens, ha arribat el moment de fer balanç. Tots estarem d’acord, però, que el cansament d’aquests dos dies queda compensat per la satisfacció del resultat obtingut.

Hem arribat a la xifra de 7682,18€! És una xifra que supera totes les nostres expectatives inicials i, gràcies a aquesta quantitat, podrem fer arribar la llum al Centre Agrari de M’Lomp, al Senegal. Aquesta institució és un suport important per als joves agricultors i ramaders i ara, a través la solidaritat de nens, joves, pares i mares i mestres de l’escola, a M’Lomp podran disposar d’electricitat.

I tot això és gràcies a tots vosaltres i a l’esforç i dedicació de moltíssima gent. Us volem agrair la vostra participació i col•laboració durant aquests dos dies on infants, joves, monitors, famílies i visites oficials us heu sentit convidats a col•laborar en aquest projecte.

Futbol Solidari
@FutbolSolidari #femunclic