Hour of Code a FP

Els alumnes del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes i d’Instal•lacions Elèctriques i Automàtiques han estat participant a l’esdeveniment Hour of Code, dins la Setmana mundial de l’Educació de les Ciències Computacionals.

Hour of Code és un acte organitzat per Code.org per familiaritzar els nois i les noies de qualsevol edat amb el món de la programació. L’objectiu és desmitificar la feina del programador ja que, només en una hora, l’alumnat pot aprendre a programar i fer-ho de manera divertida. Cada grup d’edat ha d’aconseguir assolir un repte diferent i, en el nostre cas, vam haver de programar un joc.

En el cas dels alumnes d’aquests cicles formatius, on no s’ensenya programació, va molt bé per fer-los conèixer aquest món i ajudar-los a triar cap on volen orientar el seu futur, sobretot si trien seguir la branca informàtica.

Fins a dia d’avui, a Hour of Code, hi ha participat alumnes d’arreu del món amb un total de 77297 hores dedicades.

Manel Moragas
Formació Professional