Preinscripció curs 2015-2016

ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES - curs 2015-2016

Aquesta notícia fa referència al període de preinscripció del curs passat. Si voleu conèixer la informació relativa a la preinscripció per al curs 2016-2017, cliqueu el següent enllaç: preinscripció curs 2016-2017

Us informem de l'oferta de places disponibles d'aquest setembre. Si estiguéssiu interessats en alguna d'aquestes places, cal que presenteu la sol·licitud de preinscripció i els documents que us adjuntem més avall a la secretaria de l'escola (Plaça del Pare Joan, 1, de 9 a 1 del migdia).

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ
Gestió administrativa (1r curs): 3 places
Gestió administrativa (2n curs): 6 places
Instal·lacions elèctriques i automàtiques (2n curs): 12 places

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR
Administració i finances (1r curs): 10 places
Administració i finances (2n curs): 9 places

CAS (Curs d’accés als cicles formatius de grau superior): 12 places disponibles

PPA 19 (Preparació proves d’accés als CFGS): 8 places disponibles

Sol·licitud de preinscripció

(Per imprimir els fulls heu de clicar la icona que apareix a la part superior dreta "finestra externa")

Document d'autorització de dades

Informació de la documentació
Els documents següents només els haureu de presentar si no vau fer la preinscripció el passat mes de maig.

CFGM

CFGS

Si desitgeu que us mantinguem informats sobre el procés de preinscripció i matriculació de qualsevol ensenyament, empleneu el següent FORMULARI.

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics (centre públic o privat concertat), així com quan es vol canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:

- conèixer el calendari del procés
- consultar els centres i l'oferta de places escolars
- conèixer els criteris de prioritat amb què s'ordenen les sol·licituds i la documentació necessària per justificar-los
- presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que s'estableixi.

Les sol·licituds s'ordenen amb l'aplicació dels criteris de prioritat.

També podeu descarregar el DOCUMENT* amb informació sobre preinscripció i  matriculació.

JORNADES DE PORTES OBERTES

-Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP
Dissabte, 21 de febrer de 10 del matí a 1 del migdia

-Batxillerat i FP
Dissabte, 18 d'abril de 10 del matí a 1 del migdia

Aquelles famílies interessades a inscriure el seu fill/a a la nostra escola per al curs 2015-2016 a pàrvuls 3 anys, tenen la possibilitat de concertar una entrevista amb el director de l'escola omplint el formulari, o bé trucant al telèfon 937901627  (de 8 del matí a 8 del vespre).

* Aquest document estarà en constant actualització conforme es publiquin noves informacions sobre aquest procés.

ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES - curs 2015-2016

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ
Gestió administrativa (1r curs): 3 places
Gestió administrativa (2n curs): 6 places
Instal·lacions elèctriques i automàtiques (2n curs): 12 places

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR
Administració i finances (1r curs): 10 places
Administració i finances (2n curs): 9 places

CAS (Curs d’accés als cicles formatius de grau superior): 12 places disponibles

PPA 19 (Preparació proves d’accés als CFGS): 8 places disponibles

Sol·licitud de preinscripció

Document d'autorització de dades

Informació de la documentació

CFGM

CFGS

Per fer la preinscripció cal:

- conèixer el calendari del procés
- consultar els centres i l'oferta de places escolars
- presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que s'estableixi.

Les sol·licituds s'ordenen amb l'aplicació dels criteris de prioritat.

JORNADES DE PORTES OBERTES

-Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP