Alteració d'algunes activitats per l'alerta de forts vents

Benvolguts pares i mares,

Com ja deveu saber, s'ha activat la fase d'alerta del Pla de Protecció Civil de Catalunya per forts vents i el Departament d'Ensenyament ens ha recomanat la suspensió de les activitats a l'aire lliure.

Les previsions diuen que els forts vents s'estendran a partir de la tarda del dijous i que el punt àlgid el tindrem a la matinada de dijous a divendres. Durant el matí de divendres sembla que el fenomen anirà perdent intensitat.

Per tot plegat, hem cregut oportú que totes aquelles activitats que es facin a l'exterior, tant avui dijous com demà, es faran dins dels edificis. En el cas dels nens i nenes més petits romandran a l'escola esperant que les famílies els vingueu a buscar.

També dir-vos que demà tenim previst celebrar el DENIP (dia de la pau i la no-violència) i que, a primera hora, valorarem si podem dur a terme les activitats al pati.

Finalment, d'acord amb les indicacions de Protecció Civil, us recomanem que, de cara als vostres desplaçaments d'avui a la tarda o de demà a primera hora del matí, tant si veniu de fora de Mataró com si no, tant si veniu a peu com amb qualsevol altre mitjà, estigueu especialment atents a què les fortes ratxes de vent que poguessin provocar l'enlairament o despreniment d'objectes perillosos.

Benvolguts pares i mares,