Últims dies d'inscripcions al grup de lectura per a familiars i amics

Benvolguts lectors,

Us recordem que teniu l’oportunitat de formar part del grup de lectura per a pares, mares, familiars i amics d’alumnes de l’escola.

La lectura a més de plaer, és una font imprescindible de cultura i de perfeccionament personal. Compartida en grup, on cadascú hi aporta les pròpies reflexions, ofereix una experiència de creixement personal difícil de desenvolupar durant l’activitat diària.

El funcionament serà el següent:
Es realitzaran grups que es reuniran mensualment per analitzar un llibre proposat. La reunió anirà monitoritzada per una persona amb experiència en aquest tipus d’activitat que farà que els membres del grup s’hi trobin bé i facin les seves aportacions espontàniament fruit de la lectura proposada.

El cost d’aquesta activitat és gratuït, l’únic que pot representar una despesa és aconseguir el llibre en qüestió.
Per tal d’explicar més extensament el funcionament i definir els grups i els horaris d’aquesta activitat es farà una reunió el dia 9 de febrer a les 17:30 a la recepció de l’escola de plaça.

Si hi esteu interessats, si us plau, cliqueu el següent enllaç.

Benvolguts lectors,

El funcionament serà el següent:

Si hi esteu interessats, si us plau, cliqueu el següent enllaç.