Primera prova de l’equip de triatló de l’escola

Aquest diumenge passat, 11 de gener, l’equip de triatló de l’escola va fer la seva primera prova: va competir a la Dutaló de Muntanya SBR. L’escola va ser la gran representació de la competició amb més de 18 participants.

En aquesta prova s’havien de completar dos recorreguts de cursa a peu i un altre amb bicicleta, sempre adaptats en funció de la categoria dels participants.

Tant els pares com el mateix equip de triatló hem valorat molt positivament la participació en aquesta competició que, a més, creiem que s’adapta molt bé a la filosofia de l’escola.

Animem tot l’alumnat a participar en aquest equip!

Aquí teniu el vídeo de l'equip de triatló!

Animem tot l’alumnat a participar en aquest equip!

Aquí teniu el vídeo de l'equip de triatló!