Alumnes de 4t d’ESO i batxillerat participen en el XV Concurs de Traducció de la UPF

La Facultat de Traducció i Interpretació de la Universitat Pompeu Fabra, en col•laboració amb el Goethe-Institut i l’Institut Français, convoca la quinzena edició del concurs de Traducció amb el propòsit d'il•lustrar la vitalitat de l'ensenyament d’aquestes llengües i promoure el multilingüisme a casa nostra. També té com a objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària per destacar-ne la importància en la nostra societat.

La prova, que es farà aquest proper divendres 20 de febrer de 5 a 7 de la tarda a la Facultat de Traducció i Interpretació de la UPF, tindrà dues modalitats i un total de quatre categories:
- ESO: traducció alemany/català i traducció francès/català
- Batxillerat: traducció alemany/català i traducció francès/català

Les millors traduccions de cada categoria rebran un premi i tots els alumnes rebran un diploma o un certificat de participació segons el seu resultat.

Trobareu més informació al web de la Facultat (www.upf.es/factii) sota el vincle “concurs de traducció”.

IMPORTANT: Aquesta activitat és de caràcter voluntari, i els alumnes interessats ho faran pel seu propi compte. Un professor de l’escola sortirà de l’estació de RENFE de Mataró a les 15.30 h per acompanyar el grup. L’arribada a Mataró es preveu als voltants de les 20 hores.

- ESO: traducció alemany/català i traducció francès/català
- Batxillerat: traducció alemany/català i traducció francès/català