Els Amics de l'Escola Pia del Senegal serem a la Fira de l'Arbre

Aquest proper cap de setmana, 7 i 8 de febrer, l’Associació d’Amics de l’Escola Pia al Senegal serà present a la 37a edició de la Fira de l’Arbre i la Natura al Parc Central de Mataró.

L’Associació, com ja porta fent des dels últims anys, comptarà amb una parada on es vendran diferents varietats de plantes. Els beneficis que s’obtinguin amb la venda de plantes durant tot el cap de setmana es destinaran íntegrament al Projecte de reforma del Centre Agrícola de M’Lomp.

A la parada de l’Associació comptarem amb el suport de professors, alumnes de l’escola i monitors de l'Erol, que s’encarregaran de vendre i assessorar al públic interessat durant tot el cap de setmana.

Us hi esperem!

Us hi esperem!