Informació - estades lingüístiques

La setmana passada es va fer la xerrada informativa sobre les estades lingüístiques per a totes aquelles famílies que estan interessades a apuntar els seus fills/es en algun dels viatges d’estudis per aprendre idiomes.
Durant la reunió es va acordar que us enviaríem tota la informació sobre les estades per tal que, amb calma, us ho pugueu llegir i pensar quina de les opcions de viatge us interessa més.

Tal com us vam comentar a la sessió informativa, per a l'alumnat d'ESO recomanem Norwich ja que si es pot formar un grup de 15 persones surt més econòmic. Són només 2 setmanes amb classes al matí i a la tarda es fan activitats en anglès. A més, és una ciutat on els espais estan molt controlats. Hi ha altres opcions per si algú prefereix fer el viatge sol, o més dies, o vol més hores de classe.

Esperem que tota la informació sigui del vostre interès i que us animeu a participar d’aquestes estades lingüístiques que, de ben segur, seran de gran utilitat per a l’aprenentatge de l’anglès dels vostres fills i filles.

Norwich

Cambridge