L'extennista Tomàs Carbonell visita els alumnes d'FP

Aquest dijous dia 12, l’extennista professional, Tomàs Carbonell, va venir a l’escola a fer una xerrada sobre emprenedoria per als alumnes d’FP. Durant la seva carrera esportiva com a tennista, Tomàs Carbonell va assolir la 40a posició en el rànquing ATP en individuals i la 22a posició en dobles.

Actualment és comentarista de televisió i és agent de jugadors, com és el cas de Fernando Verdasco. També treballa per Lacoste i és copropietari d’un dels clubs de pàdel referent del Maresme, el Club de Pàdel Up de Cabrera de Mar.