Projecte integrat del curs PFI Administratiu

Del 2 al 13 de febrer es va fer el projecte integrat en el curs PFI Administratiu. Aquest treball va consistir a crear una empresa en grups de 2 a 4 alumnes.

Els seus continguts estaven centrats en l'anàlisi del negoci, l'anàlisi del mercat, els pressupostos, la localització, els riscos laborals, la forma jurídica de l'empresa i el màrqueting (creació del logo o la marca, marxandatge, tríptic, cartell, catàleg, eslògan).

Amb aquests apartats, que es duien a terme en cadascuna de les sessions, es va confeccionar un power point i un document word per tal de ser presentat el dia 13 davant el professorat.

Amb tot, amb aquest treball hem après, per una banda, a saber com es crea una empresa, a adonar-nos de la seva complexitat, la seva dificultat econòmica; i de l'altra, a treballar en grup, a ser més responsables i organitzats.

Per tant, creiem que hem aconseguit els objectius i a saber crear alguns documents; i tot, gràcies a l'ajut dels professors.

Alumnes del PFI Administratiu

Alumnes del PFI Administratiu